Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023

ΚΥΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

ΕΝΤΑΥΘΑ

Σήμερα όλοι οι ψηφοφόροι του κ. Χάρη Δούκα έλαβαν μία ευχαριστήρια επιστολή συνοδευόμενη με ανθοδέσμη από την κα Πανεπιστημίου street όπου ανέφερε τα εξής:

Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τη γενναία απόφαση, που πήρατε να με διασώσετε από τα χέρια της προηγούμενης δημοτικής αρχής, όπου πειραματιζόταν πάνω στο γέρικο κορμίμου ανηλεώς.

 Είμαι μία κυρία δύο περίπου αιώνων, που έχω υποστεί πολλά, έχω δει πολλά και κουβαλάω στις πλάτες μου όλη τη σύγχρονη ιστορία της Αθήνας, Όμως με την τελευταία ανάπλαση δεινοπάθησα με διάφορα δοκιμαστικά, μου έβαλαν φοίνικες, μου έβγαλαν φοίνικες, μου έβαλαν ζαρντινιέρες μου έβγαλαν ζαρντινιέρες, μου έβαλαν στέγαστρα για προφύλαξη από τον ήλιο με οροφές ανοικτές για να μην μπορείτε να σταθείτε πουθενά όταν έχει ήλιο, όλα αυτά μέχρι το τελικό σχέδιο,  ώσπου να γίνω όαση με πλατάνια που θα ποτίζονται απ’ ότι φαίνεται από το συντριβάνι της Ομόνοιας, ή από τον χεζοπόταμο Ηριδανό από κάτω μου.

 Τέλος πάντων μπάσε βγάλε μ’ έκαναν ένα τεράστιο γιαπί όπου δεν μπορούσαν να σας εξυπηρετήσω για καιρό, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρήσω και όλους εσάς, που είτε ως πεζοί, είτε με αυτοκίνητο σας εξυπηρετούσα καθημερινά.

Δεν μπορούσα άλλο, αλλά κανείς δεν καταλάβαινε το μαρτύριο που περνούσα, γιατί τα λεφτά πολλά έρρεαν από τους δημότες (ξεκίνησα με 3 εκατ. ευρώ, έφτασα 4,5 εκατ. και πήγαινε λέγοντας).. και το βασανιστήριό μου συνεχιζόταν στο διηνεκές.
 Όλα αυτά μέχρι χθες  κ. Χάρη Δούκα, που ήρθατε εσείς να αναλάβετε τη δημοτική αρχή με την ψήφου όλου του προοδευτικού χώρου, που ίσως κάτι κατάλαβαν από το μαρτύριο που ζούσα και αποφάσισαν να με ελευθερώσουν από τα δεσμά του πειραματιστή μου…

Δεχθείτε λοιπόν τις ευχαριστίες μου με την κοκκινοπράσινη ανθοδέσμη που σας στέλνω μαζί μ’ ένα κουτί σοκολατάκια, μήπως σας γλυκάνω και επιταχύνετε το χρόνο συνεννόησης μεταξύ σας, όταν η φύση, το περιβάλλον και εσείς οι ίδιοι οι πολίτες δεινοπαθείτε, ώστε να σπάτε τα δεσμά και να απελευθερώνεστε. Σας εύχομαι πάντα τέτοια…

Με εγκάρδιους χαιρετισμούς από τα σπλάγχνα των πεζοδρομίων και των κυκλοφοριακών λωρίδων μου που τόσα υπέφεραν…

Κα Πανεπιστημίου
186 ετών


ΣΧΟΛΙΑ

Εξαίρετη τοποθέτηση

Μπράβο ένα κείμενο που τα λέει όλα.

ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΟΟΟ. ΕΎΓΕ ΜΠΡΆΒΟ ΣΟΥ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου