Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023

Τι θα κάνατε αν ξυπνούσατε αύριο με ένα δισεκατομμύριο δολάρια;

 Θα βοηθούσα τους ανθρώπους!

wow είσαι πολύ στοχαστικός

Άσε με να το δοκιμάσω πρώτα και μετά θα σου πω την απάντησή μου

Κοιμήθηκα ξανά, είναι απλώς ένα όνειρο

θα το μοιραστώ...

Κάντε αυτό να συμβεί πρώτα και μετά θα σας ενημερώσω για τα συναισθήματα που είχα... Τράβηξα ένα βίντεο για να το ξέρουν όλοι

Ήθελα απλώς να είμαι με τον σύζυγό μου

Να είσαι καλός διαχειριστής και να κρατάς μόνο ό,τι χρειαζόμουν.

Μοιραστείτε το με άτομα που έχουν ανάγκη!

Να είστε πάντα τόσο ευγνώμονες!

Μετακίνηση στο Πράσινο Ακρωτήριο

θα μοιραστώ μερικά..

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗ

Δόξα τω θεώ

Βοηθήστε όλους

Δόξα τω Θεώ για τα δώρα

Δώστε το μεγαλύτερο μέρος του σε φιλανθρωπικούς σκοπούς και βοηθώντας την οικογένεια και τους φίλους σας. Το μεγαλύτερο μέρος του θα αφαιρεθεί από το IRS. Με τα έξτρα που είχα, θα έφτιαχνα το σπίτι μου, θα εξοφλούσα τις πιστωτικές μου κάρτες και θα απολάμβανα τη ζωή μου.

Ευχαριστήστε τον Κύριο και ζητήστε σοφία

Ευχαριστώ τον Θεό παραπάνω για την ευλογία!!!!

Αμήν, ευχαριστώ, Κύριε, θα το μοιραστώ στους άπορους

Μοιραστείτε το σε όσους έχουν ανάγκη

Μοιραστείτε το με την οικογένειά μου

Ευχαριστώ Κύριε 🙏 αμήν

Μοιραστείτε τις ευλογίες μου σε όσους έχουν ανάγκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου