Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Ο Αληθινός πλούτος είναι η οικογένεια, οι φίλοι και η ΥΓΕΙΑ!

 Την ένοια του σεβασμού την καταλαβαίνουν όσοι έχουν μεγαλώσει με Αξίες!

Ο πιο κοντινός δρόμος μεταξύ των ανθρώπων είναι...ένα χαμόγελο!

Ότι δίνεις στη ζωή παίρνεις...
Γι' αυτό πρόσεχε τι δίνεις!!!

"Η οικογένεια είναι τα φτερά μου"

Για να κρατήσει ένα γάμος πολλά χρόνια χρειάζονται πρωτίστως παραχωρήσεις και από τις δυο πλευρές, ανεκτικότητα και χιούμορ, ειδικά όταν το επάγγελμα επιτάσσει συχνή απουσία με αποτέλεσμα να χάνονται σημαντικές στιγμές. 

Φρόντιζα πάντα και ήμουν σπιτόγατος. Ήμουν πάντα εκεί, όλες τις ώρες που δεν είχα πρόβα, θέατρο ή γύρισμα.

Η Εύα είναι ένας πολύ διακριτικός άνθρωπος και δεν της αρέσει καθόλου το lifestyle, όπως και εμένα. Δεν θέλησα ποτέ να βγάλω την προσωπική μου ζωή στη δημοσιότητα και ειλικρινά με ενοχλεί η έννοια του lifestyle.....

«με τη σύζυγο μου είμαστε 30 χρόνια μαζί κι έχουμε κρατήσει το ρομαντισμό μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου