Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

Ένας.......Παπαδάκης Αντώνης

 Θα τους κρίνει όλους η κοινωνία!!! 
Και αυτούς που τον Βρίζουν, και την Αξιοπρέπεια του Κασσελάκη, με το χαμόγελο,  με αξίες, με τρόπους, με καλωσύνη,, με το καθαρό το πρόσωπο, με διαδρομή  της ζωής του ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΑ!

 Ο Στέφανος  τον βούρκο σας τον προσπερνά, βαδίζει ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...φύγεται λοιπόν και κλείστε και το καπάκι βγαίνει δυσωδία!!!

Όταν γράφω και εκφράζω την αποψή μου δεν μου την αλλάζει κανείς ούτε ο Θεός, του Θεού....αλλιώς θα την έγραφα!

Τ0ν άνθρωπο που δεν γελάει να τον φοβάσε.....

Πόσο χαόρομαι που μα αγαπάς- 
και για σένα τα πάντα μετράς -
 και για  μένα τα πάντα μετράς-
και μπορώ να στο πω-Σαγαπώ -
 Μεγεμίζεις χαρά στη καδιά!

Που απευθύνεται το άσμα!!

Είπες ......δημόσια ότι δεν κάνει ο Παύλος... 
Για σένα είμαι σύγουρος ότι δεν κάνεις...Γιατί δεν είσαι ο Παύλος που το κάνει!

Μεπιάνουν τα γέλιαπου κάποια στελέχη μας ο παίζουν μπαμπάδες στον Κασσελάκη, και αυτοί βάζουν τα παιδιά τους να τους δέσουν τα κορδόνια!

Σας αγαπώ, σας εκτιμώ, σας στήριξα...αλλά θα σας το πω...όσοι παραιτηθήκατε κάντε στην άκρη....Μην ανακατεύεστε - αυτά είναι δουλειά του Κασσελάκη τώρα!

ότι ξεθωριάζει θα σβήσει,

ότι πονάει θα κλείσει,

Ότι Αξίζει θα ζήσει!


Πω - πω..με αυτές τις σκουτούρες πια, ξέχασα ότι γιορτάζω σήμερα, είναι η γιορτή του άνδρα...
Χρόνια μου Πολλά!

Χρονια σου Πολλά
θενξ..μωρέ και του γιού

Σωστα και στους γιους μας

θθενξ στην υγεια σου

Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω: Χρόνια Πολλά πάντα υγιής και να μην χάνετε το κέφι σάς!!!

Χρόνια πολλά τέτοιους άνδρες θέλουμε με δύναμη ψυχης και με καθαρή ψυχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου