Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Αν δεν αποτύχεις ποτέ εσείς; δεν δοκίμασα ποτέ κάτι νέο!

 If you' ve never failed 
you' ve never tried anything new!

Μαθαίνοντας από την αποτυχία

Πολλοί ενεργητικοί μαθητές θεωρούν την αποτυχία αναγκαία και επιθυμητή, καθώς είναι δύσκολο να αναπτυχθείς ως άνθρωπος χωρίς να μάθεις από την αποτυχία. 

"Η αποτυχία μου έμαθε πράγματα για τον εαυτό μου που δεν θα μπορούσα να μάθω με κανέναν άλλο τρόπο. Ανακάλυψα ότι είχα ισχυρή θέληση και περισσότερη πειθαρχία απ' ό,τι υποψιαζόμουν".

"Το μυστικό της ζωής είναι να πέφτεις επτά φορές και να σηκώνεσαι οκτώ"

Πώς  μαθαίνουμε από την αποτυχία; Ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε αυτή τη διαδικασία είναι να θέσετε στον εαυτό σας μερικές δύσκολες ερωτήσεις:

Τι θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά;  Πρέπει να αποκτήσω ή να βελτιώσω κάποιες δεξιότητες;

Aναστοχασμός, σκεφτείτε ένα παράδειγμα αποτυχίας που αντιμετωπίσατε και κάντε στον εαυτό σας τις  κατευθυντήριες ερωτήσεις για να μάθετε από την αποτυχία.

Νοημοσύνη, κάποιοι μπορεί να αναρωτηθούν ποια είναι η σχέση μεταξύ μάθησης και ευφυΐας.

Οι στενοί ορισμοί επικεντρώνονται στην επίλυση προβλημάτων και τη νοητική ευελιξία σε συγκεκριμένες αναλυτικές εργασίες επίλυσης προβλημάτων και συχνά συνδέονται με το δείκτη νοημοσύνης .

Ο ...... υποστήριξε την έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης ως την ικανότητα να κατανοεί κανείς τα συναισθήματά του και τα συναισθήματα των άλλων ανθρώπων και να τροποποιεί κατάλληλα τη συμπεριφορά του .

Ο ..... θεώρησε τη νοημοσύνη ως την ικανότητα να επιτυγχάνει κανείς τους στόχους της ζωής του αξιοποιώντας τα δυνατά του σημεία και αντισταθμίζοντας τις αδυναμίες του, ώστε να

επικοινωνεί αποτελεσματικά σε διάφορες καταστάσεις χρησιμοποιώντας αναλυτικές, δημιουργικές και πρακτικές δεξιότητες.

 Αυτός μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν είναι απαραίτητα εκείνοι με τους υψηλότερους βαθμούς, αλλά εκείνοι που επέδειξαν πρακτική ευφυΐα σε συνδυασμό με σοφία και δημιουργικότητα.

 Η έννοια της σοφίας είναι πολύ σχετική με την ιδιότητα του υπεύθυνου μαθητή, η οποία είναι πολύ σημαντική στα

ψηφιακά περιβάλλοντα.

Με μια ευρύτερη έννοια, επομένως, η νοημοσύνη μπορεί να γίνει κατανοητή ως η ικανότητα ενός ατόμου να προσαρμόζεται στον κόσμο και να μαθαίνει εύκολα από την εμπειρία, επιδεικνύοντας

επιτυχείς τεχνικές επίλυσης προβλημάτων σε διάφορα πλαίσια.


Ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να θυμόμαστε από αυτή τη συζήτηση σχετικά με τη νοημοσύνη στις διάφορες μορφές της είναι ότι ο δείκτης νοημοσύνης δεν είναι η μόνη, πλήρης ένδειξη της ικανότητας κάποιου να μαθαίνει. Επίσης, υπάρχουν πολλά είδη πραγμάτων που μπορεί κανείς να μάθει, με πολλούς τρόπους. Ως εκ τούτου, σας ενθαρρύνουμε να μάθετε ό,τι χρειάζεστε και θέλετε, με τον τρόπο που σας ταιριάζει καλύτερα.

 Ευτυχώς, το ψηφιακό περιβάλλον σας προσφέρει πολλέςεπιλογές. 

Πηγή:trainingclub.eu/  ( αποσπάσματα)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου