Τετάρτη 6 Αυγούστου 2025

Επιχείρηση Χωρίς Χρήματα

Όταν δεν έχεις χρήματα να ξοδέψεις στο μάρκετινγκ, το μόνο σου πλεονέκτημα είναι ο χρόνος και η ευρηματικότητά σου.

Στην αρχή ήμουν λιτός επειδή ήμουν άφραγκος.

Αργότερα, όταν είχα κάποια χρήματα, προτίμησα να κρατήσω τα λίγα χρήματα που είχα βγάλει παρά να προσλάβω βοήθεια ή να ξοδέψω χρήματα σε διαφημίσεις.

Τελικά επένδυσα στην ανάπτυξη ομάδων, τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ, αλλά σε αυτό το ενημερωτικό δελτίο θα μοιραστώ τι έκανα όταν δεν είχα χρήματα να ξοδέψω στο μάρκετινγκ.

Η Δημιουργία Περιεχομένου Είναι Δωρεάν

Όταν ξεκίνησα με την πρώτη μου διαδικτυακή επιχείρηση, έκανα τα πάντα μόνος μου.

Ήταν αργό και απίστευτα απαιτητικό. Έπρεπε να μάθω στον εαυτό μου εντελώς νέες δεξιότητες.

Έμαθα πώς να δημιουργώ έναν ιστότοπο, πώς να κατατάσσω το περιεχόμενο στην Google, πώς να χτίζω σχέσεις και να σχηματίζω κοινότητες γύρω από θέματα και πώς να πουλάω χρησιμοποιώντας λέξεις σε email και αναρτήσεις ιστολογίου.

Σήμερα μπορείτε ακόμα να κάνετε πολύ μάρκετινγκ μόνοι σας δωρεάν χάρη στις δυνατότητες διανομής από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και περιεχομένου όπως το YouTube, το Instagram, το Podcasting, το Facebook, το Pinterest, το X, το TikTok και ούτω καθεξής.

Στην περίπτωσή μου με τις τρεις πρώτες μου επιχειρήσεις, επικεντρώθηκα κυρίως σε τρία κανάλια:

Περιεχόμενο ιστότοπου ή ιστολογίου/podcast

Ενημερωτικό δελτίο μέσω email

Google για ανακάλυψη

Οι συνεργάτες βοήθησαν επίσης, αλλά αυτό συνέβη πολλά χρόνια αργότερα.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς τα χρησιμοποίησα για να προσεγγίσω άτομα δωρεάν.

Η κοινότητα ως μηχανή ανάπτυξης

Ξεκίνησα με έναν ιστότοπο τύπου περιοδικού Magic: The gathering και ένα πολύ βασικό ενημερωτικό δελτίο μέσω email. Αυτό επεκτάθηκε σε ένα διαδικτυακό φόρουμ όπου οι άνθρωποι αντάλλασσαν, αγόρασαν και πούλησαν κάρτες.

Αυτός ο ιστότοπος γνώρισε την επιτυχία που σημείωσε αποκλειστικά χάρη στην κοινότητα.

Οι άνθρωποι διέδωσαν το μήνυμα για μένα. Έφτιαξα το μέρος όπου μπορούσαν να διαβάζουν αναφορές και νέα τουρνουά, να συνδέονται και να κάνουν συναλλαγές μέσω του φόρουμ.

Δεν ξόδεψα σχεδόν καθόλου χρήματα, μόνο μερικές εκατοντάδες δολάρια για ένα όνομα τομέα και φιλοξενία ιστότοπου. Επένδυσα χρόνο στη δημιουργία δωρεάν λογισμικού για τη λειτουργία του φόρουμ, σχεδίασα τον ιστότοπο και έγραψα άρθρα.

Σήμερα με την άνοδο της δημιουργίας περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη, πιστεύω ότι η κοινότητα είναι ακόμη πιο σημαντική, επειδή χρειάζεστε έναν τρόπο για να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη. Η ηγεσία μιας κοινότητας είναι ένας ισχυρός τρόπος για να το κάνετε αυτό.

Η ανάπτυξη του κοινού σας μπορεί να ξεκινήσει σε καθιερωμένες κοινότητες όπως το Reddit ή μπορείτε να αναζητήσετε τρόπους να αναπτύξετε τη δική σας κοινότητα χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Circle ή το Skool.

Η ανάπτυξη μιας κοινότητας δεν είναι εύκολη. Απαιτεί μακροπρόθεσμη δέσμευση, αλλά μόλις καθιερωθεί, αποτελεί πλεονέκτημα γύρω από το οποίο μπορείτε να χτίσετε μια επιχείρηση, επειδή σας δίνει πρόσβαση στο κοινό και εμπιστοσύνη.

Οργανική Αναζήτηση Google

Το γραφείο επεξεργασίας μου ήταν η πρώτη επιχείρηση όπου έμαθα πώς να κατατάσσω περιεχόμενο στην Google.

Τότε ήταν πιο εύκολο και υπήρχαν πολύ λιγότερες διαφημίσεις και άλλοι περισπασμοί στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Η οργανική αναζήτηση εξακολουθεί να έχει σημασία σήμερα και η Google μπορεί να σας στείλει πολλή δωρεάν επισκεψιμότητα. Μπορώ να το βεβαιώσω αυτό, καθώς η τρέχουσα επιχείρησή μου ως γραφείο εξακολουθεί να δέχεται πελάτες από την Google.

Τότε επικεντρώθηκα σε ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών για τις οποίες ήθελα να κατατάσσομαι καλά σχετικά με θέματα όπως «επιμέλεια δοκιμίων» και «επιμέλεια διατριβών», τις υπηρεσίες που παρείχε το γραφείο μου.

Δημιούργησα περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά και στη συνέχεια επιδίωξα περισσότερα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης δημιουργώντας σελίδες για να στοχεύσω πόλεις (για παράδειγμα, «υπηρεσίες επεξεργασίας στο Σίδνεϊ»).

Για να αυξήσω την αξιοπιστία και να βοηθήσω τις ιστοσελίδες μου να κατατάσσονται υψηλότερα, αφιέρωσα χρόνο για να λάβω εισερχόμενους συνδέσμους που να οδηγούν πίσω στον ιστότοπο της επιχείρησής μου.

Το έκανα αυτό στέλνοντας email σε ιστότοπους που υποστήριζαν την ίδια αγορά-στόχο που επιδίωκα, για παράδειγμα διεθνείς ιστότοπους φοιτητικού περιεχομένου, και μου ζητήθηκε να υποβάλω μια ανάρτηση ως guest.

Η ζωή μου για πολλούς μήνες περιελάμβανε μέρες συγγραφής άρθρων και δημοσίευσής τους στον ιστότοπό μου, και επικοινωνίας με άλλους κατόχους ιστότοπων με την ελπίδα να εξασφαλίσω κάποιο είδος συνεργασίας που θα οδηγούσε σε συνδέσμους πίσω στον ιστότοπό μου.

Αυτή η διαδικασία δεν έχει αλλάξει πολύ σήμερα.

Για το τρέχον πρακτορείο μου, το InboxDone.com, κατά τα πρώτα χρόνια κάναμε ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Αυτή τη φορά μπόρεσα να ξοδέψω χρήματα για να βρω ανθρώπους να με βοηθήσουν να γράψω τα άρθρα και να επικοινωνήσω με podcast για να έχω guest εμφανίσεις που θα βοηθούσαν στην απόκτηση συνδέσμων, αλλά ο στόχος είναι ο ίδιος.

Ίσως επίσης να πιστεύετε ότι η αναζήτηση που βασίζεται σε συνομιλία με τεχνητή νοημοσύνη (AI) κυριαρχεί -- και έχετε δίκιο όσον αφορά τα στατιστικά στοιχεία που δείχνουν λιγότερη αναζήτηση Google και περισσότερες αναζητήσεις που βασίζονται σε συνομιλία με τεχνητή νοημοσύνη.

Το καλό είναι ότι αν επικεντρωθείτε στις κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης, βοηθάτε επίσης τα αποτελέσματα αναζήτησης συνομιλίας με τεχνητή νοημοσύνη.

Δημοσιεύστε περιεχόμενο σχετικό με την εξειδικευμένη αγορά, χρησιμοποιήστε μεθόδους για να κερδίσετε την προσοχή των μέσων ενημέρωσης (άρθρα επισκεπτών, podcast, ειδησεογραφική κάλυψη, συνεντεύξεις κ.λπ.), οι οποίες δημιουργούν τους εισερχόμενους συνδέσμους σας.

Τα έκανα όλα μόνος μου για το γραφείο επεξεργασίας μου, κάτι που δεν μου κόστισε τίποτα άλλο παρά τον χρόνο μου.

Content Marketing Flywheel

Η πιο επιτυχημένη επιχείρησή μου τότε ήταν η εκπαιδευτική μου εταιρεία, η οποία χτίστηκε με βάση δύο κύρια κανάλια διανομής.

Ιστολόγιο

Podcast

Σε αυτό το στάδιο γινόμουν καλύτερος δημιουργός περιεχομένου επειδή είχα περισσότερες ιστορίες να μοιραστώ και περισσότερη επιτυχία στο ενεργητικό μου.

--------------------------------------------------------

Αυτό με τη σειρά του οδήγησε στο να προσφέρω μεγαλύτερη αξία στο κοινό μου και να γίνω σήμερα αυτό που ονομάζεται influencer niche.

Το προσωπικό μου brand με έκανε να προσκληθώ να συμμετάσχω σε podcast και να έχω καλεσμένους υψηλότερης ποιότητας στο δικό μου podcast.

Όλα αυτά λειτούργησαν ως τροχός προσοχής.

Προβάλλομαι, δημιουργούνται εισερχόμενοι σύνδεσμοι, οι αναρτήσεις μου στο blog κατατάσσονταν ψηλά στην Google και οι άνθρωποι μοιράζονταν το περιεχόμενό μου.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα:

150 άτομα εγγράφονταν στο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου κάθε μέρα.

Αυτή η ροή πιθανών νέων πελατών που εγγράφονταν στη λίστα email μου ήταν το κοινό στο οποίο μπορούσα να φτάσω κάθε μέρα για να προσφέρω αξία και να πουλήσω.

Αυτή ήταν η πηγή των leads που τροφοδότησαν την επιχείρηση των 1.000 δολαρίων την ημέρα που ονειρευόμουν και τελικά πέτυχα, όπως περιγράφεται λεπτομερώς στο προηγούμενο ενημερωτικό δελτίο.

Απίστευτα, ακόμα και όταν ξεπέρασα το 1 εκατομμύριο δολάρια σε συνολικές πωλήσεις από αυτήν την επιχείρηση, δεν ξόδεψα τίποτα σε πληρωμένη διαφήμιση.

Ωστόσο, είχα δημιουργήσει μια μικρή ομάδα για να με βοηθήσει.

Είχα αρκετούς βοηθούς email που χειρίζονταν τα εισερχόμενά μου, την υποστήριξη πελατών και την ένταξη, καθώς και διάφορους εργολάβους για σχεδιασμό, τεχνολογία και δημιουργία μέσων.

Όσον αφορά το μάρκετινγκ, ήμουν σχεδόν εξ ολοκλήρου εγώ.

Δημιούργησα το κοινό εξ ολοκλήρου από το πίσω μέρος της μηχανής περιεχομένου που τροφοδοτούσα προσωπικά.

Κάθε μέρα έγραφα αναρτήσεις ιστολογίου και ενημερωτικά δελτία μέσω email, ηχογραφούσα podcast, καθοδηγούσα πελάτες και δημιουργούσα νέα προϊόντα διδασκαλίας.

Το Email ως Μηχανή Πωλήσεων

Παρόλο που όλη αυτή η δημιουργία περιεχομένου ακούγεται σαν πολλή δουλειά, πάντα επικεντρωνόμουν στον αυτοματισμό και τα συστήματα.

Ήθελα μια επιχείρηση που θα μπορούσε να λειτουργήσει με λίγες ώρες δημιουργικής εργασίας από εμένα την ημέρα.

Το έμαθα αυτό νωρίς, αφού διάβασα βιβλία όπως το E-Myth και το One Minute Millionaire όταν ήμουν νέος. Ήξερα ότι χρειαζόμουν μόχλευση για να έχω μεγάλα αποτελέσματα από μερικές βασικές ενέργειες.

Το πέτυχα αυτό επειδή δημιούργησα ένα σύστημα που αξιοποιούσε το περιεχόμενό μου.

Το αρχείο περιεχομένου μου συνέχισε να προσελκύει νέους ανθρώπους χάρη στην αναζήτηση Google και σε άτομα που μοιράζονταν τα άρθρα, τις αναφορές, τα βίντεο και τα podcast μου.

Το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου αποτελούνταν από διάφορες αυτοματοποιημένες ακολουθίες email, email που αποστέλλονταν αυτόματα, μοιράζοντας το καλύτερο περιεχόμενό μου και πουλώντας τα προϊόντα μου.

Η «χοάνη πωλήσεων» κατέληξε να είναι πολύ απλή.

Έγινε ως εξής...

Άνθρωποι βρήκαν το περιεχόμενό μου (άρθρα, podcast)

Συμμετέχουν σε μια ακολουθία email για να λάβουν συγκεκριμένη εκπαίδευση (δωρεάν αναφορά, δωρεάν σειρά βίντεο)

Παρέχεται μια ακολουθία email, χτίζοντας εμπιστοσύνη μέσω περισσότερου διδακτικού περιεχομένου και επίσης πωλώντας τα προϊόντα μου

Χρησιμοποίησα την ψυχολογία εκκίνησης ενσωματωμένη στις ακολουθίες email (προθεσμίες, κοινωνική απόδειξη, εξουσία)

Οι πωλήσεις έρχονταν αυτόματα, εφόσον συνέχιζα να προσεγγίζω νέους ανθρώπους

Ενώ απαιτούσε πολλά χρόνια αφοσιωμένης δημιουργίας περιεχομένου, μόλις ολοκληρώθηκε, μπορούσα να αξιοποιήσω το ίδιο περιεχόμενο ξανά και ξανά.

Κατά τη διάρκεια των χρόνων αιχμής, αυτή η μηχανή μάρκετινγκ απέφερε 20.000 έως 30.000 δολάρια το μήνα σε πωλήσεις προϊόντων (κυρίως από τα μαθήματά μου, αλλά και από ηλεκτρονικά βιβλία, συνδρομές λογισμικού και προσφορές συνεργατών).

...και το έκανε αυτό χωρίς να ξοδέψει χρήματα σε διαφημίσεις!

Παρόλο που ήταν ένα σύστημα με υψηλή μόχλευση, χρειαζόταν συνεχή ενημέρωση και νέο περιεχόμενο.

Το 2016, μετά από πάνω από μια δεκαετία λειτουργίας της επιχείρησης περιεχομένου/εκπαίδευσης, έστρεψα την προσοχή μου σε ένα νέο έργο, το δεύτερο πρακτορείο μου, το InboxDone.

Κατά συνέπεια, σταμάτησα να προσθέτω νέο περιεχόμενο στη μηχανή και το ιστολόγιό μου έχασε σιγά σιγά τις κατατάξεις αναζήτησης.

Διακόψα το podcast και σταμάτησα να είμαι guest σε άλλα podcast (αργότερα επέστρεψα στο podcast guesting για να αναπτύξω το νέο πρακτορείο).

Όλα σιγά σιγά τελείωσαν, ενώ εγώ έχτιζα τη νέα μου εταιρεία.

Πώς θα ξεκινούσα ξανά σήμερα χωρίς χρήματα

Μοιράζομαι αυτές τις ιστορίες επειδή θέλω να επισημάνω ότι για 15 χρόνια της επιχειρηματικής μου ζωής κατάφερα να αναπτύξω τρεις διαφορετικές επιχειρήσεις, όλες με διαφορετικό βαθμό επιτυχίας, χωρίς να ξοδεύω χρήματα σε διαφημίσεις.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου το Διαδίκτυο άλλαξε πολύ.

Ξεκίνησα πριν υπάρξει η Google, αλλά στη συνέχεια έγινε η κύρια πηγή νέων πελατών μου.

Blogging, Podcasting, YouTube, Facebook, Instagram και πολλές άλλες μεγάλες πλατφόρμες μέσων ενημέρωσης γεννήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των ετών, καθεμία από τις οποίες προσφέρει ένα κανάλι για να προσεγγίσω τους ανθρώπους δωρεάν.

Έτσι ακριβώς θα ξεκινούσα σήμερα αν δεν είχα χρήματα.

Θα επέλεγα μια πλατφόρμα στην οποία είμαι ενθουσιασμένος να δημοσιεύω περιεχόμενο, θα αφοσιωνόμουν στο να βελτιώνομαι κάθε μέρα και θα χρησιμοποιούσα αυτήν την πλατφόρμα για να προσελκύσω ανθρώπους στο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου.

Με μια λίστα email ξέρω ότι θα μπορούσα να βγάλω χρήματα. Μπορείτε να επιλέξετε ένα επιχειρηματικό μοντέλο - πρακτορείο, εκπαίδευση, ηλεκτρονικό εμπόριο, λογισμικό - και να τα πάτε καλά με οποιοδήποτε από αυτά.

Αυτή είναι μια επιλογή που ήταν διαθέσιμη σε όλους μας από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι με το διαδίκτυο στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και εξακολουθεί να είναι σήμερα.

Η μόνη διαφορά τώρα είναι ότι το μέγεθος και το εύρος όλων είναι πολύ μεγαλύτερα.

Περισσότερες πλατφόρμες, περισσότερο κοινό, περισσότεροι δημιουργοί -- αλλά άφθονος χώρος για κάποιον που έχει αξία να προσφέρει.

Οι Ιστορίες σας Ήταν Πάντα η Διαφορά

Ο βασικός παράγοντας διαφοροποίησης για την επιτυχία είναι οι ιστορίες που λέτε.

Είτε οι ιστορίες σας, οι ιστορίες των πελατών σας, είτε οι ιστορίες για άλλους ανθρώπους, αυτή είναι η μοναδική διάκριση που κάνει το περιεχόμενο να πετυχαίνει.

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη να παίζει ρόλο σε όλα αυτά, ειδικά στη δημιουργία περιεχομένου, οι μοναδικές σας ιστορίες είναι το στοιχείο που η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν μπορεί να δημιουργήσει.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την εξειδίκευσή σας ή γύρω από το προϊόν σας.

Ο λόγος που θα πετύχετε με το YouTube ή ένα Podcast ή το Instagram σήμερα είναι επειδή οι ιστορίες σας θα είναι σχετικές με μια ομάδα ανθρώπων.

Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, πάντα έτσι ήταν όσον αφορά το μάρκετινγκ. Οι Ιστορίες κερδίζουν.

Επαναλαμβάνω αυτή τη συμβουλή επειδή τόσοι πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι είναι πολύ αργά ή πολύ γεμάτο για να ξεκινήσουν.

Αυτό φυσικά είναι ένα επιχείρημα που αποδεικνύεται λανθασμένο κάθε μέρα όταν άλλοι νεοεισερχόμενοι πετυχαίνουν στις ίδιες γεμάτες αγορές στις ίδιες γεμάτες πλατφόρμες.

Δωρεάν Αλλά Αργό, Ακριβό Αλλά Μεγαλύτερο και Ταχύτερο

Πρέπει να ολοκληρώσω αυτό το ενημερωτικό δελτίο επισημαίνοντας μια μεγάλη λύπη.

Η απόφασή μου να μην ξοδέψω χρήματα στο μάρκετινγκ σταμάτησε την ανάπτυξή μου.

Ήμουν λιτός. Ήθελα να εξοικονομήσω χρήματα. Φοβόμουν την πληρωμένη διαφήμιση και έμεινα στη ζώνη άνεσής μου με το δωρεάν περιεχόμενο για πολύ καιρό.

Αυτό ήταν ένα λάθος.

Άλλοι άνθρωποι που έχτιζαν παρόμοιες επιχειρήσεις με τη δική μου έβγαλαν εκατομμύρια δολάρια περισσότερα επειδή χρησιμοποιούσαν πληρωμένη διαφήμιση και δημιούργησαν ομάδες για να τους βοηθήσουν.

Στα πρώτα μου χρόνια δεν είχα χρήματα, απλώς τα κατάφερνα.

Αλλά μετά από κάποια επιτυχία, ειδικά με την εκπαιδευτική μου επιχείρηση, όταν τσεπώνω 30.000 δολάρια μηνιαίως, τα έξοδά μου ήταν χαμηλά, περίπου 15%.

Θα μπορούσα να είχα διοχετεύσει τουλάχιστον το 50% αυτών των κερδών πίσω στην ανάπτυξη.

Αντίθετα, συνέχισα να κάνω αυτό που έκανα, ευχαριστημένος με το μηνιαίο μου εισόδημα, χρησιμοποιώντας δωρεάν περιεχόμενο για να διατηρήσω το μηχάνημα σε λειτουργία.

Όταν παρατήρησα ότι άλλες παρόμοιες εκπαιδευτικές επιχειρήσεις έκαναν καμπάνιες εκκίνησης εκατομμυρίων δολαρίων, αποκομίζοντας ολόκληρο το εισόδημα της επιχείρησής μου σε μόλις ένα χρόνο, απογοητεύτηκα.

Επένδυσαν σε περιεχόμενο καλύτερης ποιότητας, σε μια μεγαλύτερη ομάδα και χρησιμοποίησαν πληρωμένες διαφημίσεις για να επεκταθούν περαιτέρω και πιο γρήγορα.

Το 2016, όταν άρχισα να εργάζομαι στο παρασκήνιο μιας νέας επιχείρησης, του δεύτερου πρακτορείου μου, βασίστηκα πρώτα σε ό,τι ήταν διαθέσιμο σε μένα δωρεάν.


Δοκιμάσαμε την ιδέα χρησιμοποιώντας τη λίστα email μου και αποκτήσαμε τους πρώτους μας πελάτες.

Αυτό δεν είναι κακό. Η διεξαγωγή μιας δοκιμής χρησιμοποιώντας στοιχεία που έχετε ήδη πριν επενδύσετε χρήματα στην ανάπτυξη είναι έξυπνη.

Μόλις ο συνιδρυτής μου και εγώ αποφασίσαμε ότι η επιχείρηση λειτουργούσε και επρόκειτο να την αναπτύξουμε, βασίστηκα και πάλι σε ένα παρόμοιο σχέδιο μάρκετινγκ - να χτίσουμε τα θεμέλια για δωρεάν πελάτες από την Google.

Ήξερα ότι αυτό δεν θα ήταν γρήγορο. Μπορεί να χρειαστούν χρόνια για να αποκομίσουμε πλήρως τα οφέλη μιας στρατηγικής οργανικού περιεχομένου.

Δεν επρόκειτο να αποδεχτώ αυτό το χρονοδιάγραμμα. Όχι αυτή τη φορά.

Θα χρησιμοποιούσαμε ακόμα περιεχόμενο, αλλά αυτή τη φορά ήθελα να επενδύσω χρήματα στην ανάπτυξη.

Πήρα μια απόφαση που δεν θα είχα πάρει ποτέ στο παρελθόν -- αποφάσισα να επενδύσω τα επιπλέον χρήματα που είχαμε αφού πληρώσαμε όλους τους εργολάβους μας στην ανάπτυξη.

Δεν έπαιρνα προσωπικά κανένα δολάριο από το νέο μου πρακτορείο για αρκετά χρόνια, ώστε να μπορέσουμε να επανεπενδύσουμε τα κέρδη που είχαμε στην ανάπτυξη.

Αυτή τη φορά η στρατηγική μάρκετινγκ θα ήταν διαφορετική. Αυτή τη φορά ήμουν πρόθυμος να ξοδέψω για να αναπτυχθώ.

Θα σας πω ακριβώς πώς αναπτύξαμε το νέο μου πρακτορείο στο επόμενο ενημερωτικό δελτίο.

Yaro

InsideGrowth.com


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου