Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2023

Οι επικοινωνιακές δραστηριότητες κάθε επιχείρησης ......

 Οι επικοινωνιακές δραστηριότητες κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένες και το κυριότερο να βρίσκονται μέσα στα πλαίσια μια ενιαίας και συμπαγούς στρατηγικής.

Το βασικότερο σ’ όλες αυτές τις ενέργειες είναι η δημιουργία, η διαχείριση και η ορθή προβολή ενός άρτιου και με έντονο ενδιαφέρον, περιεχομένου.

Όταν λέμε περιεχόμενο επικοινωνίας εννοούμε όλες τις δυνατές παρουσιάσεις και προβολές που μπορούν να υπάρξουν είτε ενημερωτικά είτε διαφημιστικά για την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαπραγματεύεται σε κάθε περίπτωση.

Επομένως το περιεχόμενο μπορεί να αφορά από την ενέργεια ενός εντύπου ή ενός post στην εταιρική σελίδα facebook μέχρι τη δημιουργία ενός άρθρου σχετικό με την επιχείρηση σε κάποιο σχετικό ή κλαδικό μέσο ενημέρωσης (περιοδικά, εφημερίδες, εκπομπές λόγου, ενημερωτικά websites, κλπ).

Πολλές επιχειρήσεις αρνούνται να κατανοήσουν την σημαντικότητα του περιεχομένου προβολής της επιχείρησης και επιδίδονται σε ασύνδετες και αυθαίρετες ενέργειες κάθε φορά που θεωρούν ότι τους δίδεται μια "επικοινωνιακή" ευκαιρία.

Μ’ αυτό τον τρόπο σκέψης και της τυχαίας επικοινωνιακής πολιτικής που ακολουθούν πετυχαίνουν τη δημιουργία αρνητικής εικόνας για την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της καθώς η έλλειψη ποιοτικού και σοβαρού επικοινωνιακού περιεχομένου τροφοδοτεί τις πηγές μαζικής ενημέρωσης του κοινού με στοιχεία άσχετα μεταξύ τους και πολύ περισσότερο αδιάφορα για τους καταναλωτές.

Επομένως για ποιο λόγο να προβεί μια επιχείρηση σε οποιαδήποτε ενέργεια δημοσιότητας και επικοινωνίας όταν δεν έχει στη διάθεση της αξιόπιστο και αξιόμαχο υλικό προβολής για την ίδια και ότι την αφορά;

Άρα, αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι σοβαρή πρόταση επικοινωνίας χωρίς "ποιοτικό περιεχόμενο"… Δεν υπάρχει!

****************************************



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου